هود آشپزخانه برند کن
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

هود آشپزخانه برند کن از کمپانی کن ، اولین سازنده هود در خاور میانه است. اولین تولید کننده هود در ایران کمپانی کن بود که  محصولات خود را به ۴ کشور دیگر صادر می کند کشور هایی مثل: عراق، آفریقا، ترکیه و افغانستان. برند کن دارای نشان استاندارد ایزو ۹۰۰۱ بوده و یکی از با کیفیت ترین هود ها را در ایران تولید می‌ کند. معمولا جنسی که برای ساخت هود ها استفاده می‌ کند استیل و شیشه است. از پنل لمسی، کنترل از راه دور و نمایشگر دیجیتال برخوردار است.

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه برند کن  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

انتخاب هود مناسب آشپزخانه

هود یکی از وسایل برقی آشپزخانه است که بیشتر از سایر تجهیزات آشپزخانه به چشم می آید بنابراین باید در انتخاب آن دقت شود. اول این که رنگ و مدل هود باید متناسب با رنگ و طراحی کابینت های آشپزخانه باشد به طور مثال برای یک دکوراسیون مدرن حتما باید از هود  مدرن استفاده شود. از طرفی اندازه هود باید متناسب با اندازه اجاق گاز باشد. یکی دیگر از عواملی که در انتخاب هود مناسب مهم به نظر می رسد این است که هود را متناسب با میزان پخت و پز خود تهیه کنید.

انواع هود آشپزخانه

انواع هود آشپزخانه در سه دسته قرار میگیرند: انواع جنس هود آشپزخانه، انواع مدل هود آشپزخانه و انواع هود آشپزخانه از نظر نوع نصب  که به ترتیب شامل موارد زیر هستند:

  • هود شیشه ای
  • هود استیل
  • هود جزیره ای
  • هود مورب
  • هود شومینه ای
  • هود آسانسوری
  • هود کشویی
  • هود زیر کابینتی
  • هود تو کار

هود جزیره ای

معمولا هود جزیره ای در ساختمان های کوچک و بر روی جزیره یا اپن کار برد دارد جنس هود جزیره ای شیشه و استیل است که  زیبایی منحصر به فردی به این هود داده است. اگر آشپزخانه شما کوچک است و دکوراسیون مدرنی برای آن انتخاب کرده اید پس بهتر است از هود جزیره ای استفاده کنید.

هود شومینه ای

هود شومینه ای برند کن از جنس شیشه تهیه می‌ شود و دارای کنترل از راه دور و پنل لمسی بوده که بیشتر به رنگ‌ مشکی تهیه می‌ شود‌. موتور این هود قدرت ۴ توربو دارد که مکش هفتصد متر مکعب را برای هود ایجاد می‌ کند‌. این هود پر قدرت است اما با توجه به توان بالایی که دارد سرو صدای آن بسیار کم است و در حدود ۵۰ تا ۶۰ دسی بل می باشد. میزان مکش این هود به قدری بالاست که علاوه بر مکش و تهویه هوا باعث تصفیه هوا نیز می شود. در کل هود شومینه ای طراحی قیف برعکس شده دارد و به دیوار یا سقف نصب می شود.

هود زیر کابینتی

قبل از این هم گفتیم که هود زیر کابینتی از اولین هود های تولید شده در ایران بود که تنوع رنگ و جنس بسیار زیادی داشت که می توانست با هر نوع دکوری آن را تطبیق داد. اما امروزه دیگر با وجود تنوع های فراوانی که هود ها دارند دیگر از هود های زیر کابینتی استفاده نمی شود. این مدل هود کن در زیر کابینت به خود کابینت و دیوار پشتی وصل می شود و معمولا بهترین کابینتی که برای این هود می توان در نظر گرفت کابینت های فلزی است.

لیست قیمت هود برند کن

قیمت هود برند کن به عواملی مثل: جنس هود، مدل هود، موتور هود، اندازه و سایز هود بستگی دارد. اما امروزه تنوع جنس و مدل و اندازه به قدری زیاد شده است که شما می توانید در هر رنج قیمتی که دوست دارید هود مورد نیاز خود را تهیه کنید. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به سایت های مختلف از لیست قیمت هود برند کن مطلع شوند.  

چرا هود برند کن

دلیل انتخاب هود برند کن ویژگی هایی است که در این مدل هود وجود دارد. ابتدا این نوع هود از موتوری با توان بالا و طراحی مطابق با موتور هود های ایتالیایی بهره مند است که باعث بالا رفتن میزان مکش هود کن می شود. هم چنین تمامی متریال و قطعاتی که کن برای هود های تولیدی خود استفاده می کند از بهترین و مرغوب ترین نوع تهیه شده اند.

از کجا هود کن مناسب آشپزخانه بخریم؟؟

هود کن مناسب آشپزخانه را باید با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های معتبر بخرید. فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ یکی از فروشگاه های معتبر در فروش انواع لوازم و تجهیزات آشپزخانه است که با بهترین قیمت و ارزان ترین قیمت هود کن را به شما ارائه می دهد. هود کن نیز دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه می باشد.

پس از خرید هود کن

پس از خرید هود کن بهتر است نصب هود را به دست نصاب های ماهر آن بسپرید حالا اگر فکر می کنید که پیدا کردن نصاب های ماهر کار سختی است نگران نباشید! برند کن با قرار دادن یک دفترچه راهنما در کنار محصول خود آدرس و شماره تماس نمایندگی ها و نصاب های هود را در سراسر کشور برای شما قرار داده است. فروشگاه کالا ۱۱۸ نیز هود کن را با بهترین و منظم ترین بسته بندی درب منزل به شما تحویل می دهد.

آیا می توان هود کن را تلفنی خرید؟ بله با شماره ای که در ابتدای متن قرار داده ایم‌ می توانید تماس برقرار کرده و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

آیا می توان پس از خرید اینترنتی از کالا ۱۱۸ هزینه را درب منزل پرداخت کرد؟ فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ این شرایط را به وجود آورده است تا شما عزیزان بتوانید هزینه کالا را درب منزل پس از تحویل پرداخت کنید.

چرا هود کن از سایر هود ها بهتر است؟ به دلیل آن که موتور این نوع هود به تقلید از توانایی و طرح موتور های ایتالیایی ساخته شده است پس دوام آن بالاتر است.

آیا هود کن ارزان است؟ هود کن با توجه به ایرانی بودنش ارزان است اما داشتن ویژگی های متعدد باعث اختلاف قیمت در آن می شود.





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: